Gå til innhold

Ekkelt spm ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Noen hr som er plaget av MASSE utflod,da mener jeg masse åsså.?

det er en svak lukt,men d e mye,mye.må bruke truseinnlegg hele tiden,å bytte flere ganger om dagen.hvis jeg går uten truse,etter dusj å sånt,kan d komme rennende nedover føttene mine,så mye er det. skjønner ikke hva jeg skal gjøre,for jeg har lege skrekk å tørr ikke gå dit. det klør ikke.

kan til tider være liyegrønn farge på den som kommer i truse innlegget..håper på masse svar,for dette plager meg virkeli..

På forhånd masse takk ;) klæmz..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes selv jeg er veldig plaget med utflod. Ofte hvis tyktflytende. Har behandlet meg selv mot sopp, vært hos gynekolog, tatt tester, men ingenting galt. Noen er bare mer plaget. Har trusa på meg en halvtime og da har det kommet. Har aldri opplevd å ha en helt ren og flekkfri truse og det er sjenerende når jeg og samboern skal ha sex og han skal ta av trusa mi. Der er det masse hvit størknet utflod. Så jeg må alltid ta av meg trusa selv fordi jeg synes det er så flaut.

Men opplever ikke at det renner nedover lårene. Det hender, men det er veldig sjelden. Men opplever stadig at når jeg skal tørke meg etter å ha tisset, så kan det komme massevis av slimete utflod på papiret. Heldigvis er den så og si helt luktfri. Alt lukter jo, men det lukter ikke noe spesielt.

Jeg er så lei av dette, og så lei av å ha truser som må skjules.... men sånn er det vel bare....

Men hvis det er lysegrønn farge på det, så ville jeg tatt det opp med lege eller gynekolog. Det hørtes ikke helt sunt ut..

Synes det er greit at man kan ta opp ekle spørsmål. Hvordan skulle man vite om man var normal eller ei hvis man ikke kunne snakke om det ekle?? Jeg synes forøvrig ikke det er så ekkelt når det kommer ut i skritlig eller muntlig form, verre å se det med øynene :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...