Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vil dere anbefale?

Hvor ofte smører dere dem inn?

Hva anbefaler dere av lindring hvis de skulle bli solbrente likevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker solfaktor 50, har vært fornøyde med vichy sin. Smører de hver halvtime-time når det er sterk sol sånn som nå, og selvfølgelig etter de har badet i plaskebassenget:) (blir fort endel smøring når de flyr inn og ut av det;)

Har ikke noen anbefaling for lindring, for mine har aldri vært brent:)

Skrevet

Smører med faktor 20 på begge to. Sånn 3 ganger pr dag alt ettersom om de klar mye av og på seg.. er inne i lange perioder, bader osv.

I dag har jeg smurt dem 2 ganger bare, morgen og sen lunsj tid. De har vært inne mens det var på den varmeste tiden =) Så når de skulle ut etterpå fikk de et nytt lag.

Foreløpig har de ikke vært brent, men skulle de bli det må jeg jo smøre slik som på meg selv... litt aloevera gel og senere fet krem som trekker fort inn

Skrevet

Dere smører selv om de er i skyggen eller? Har en på 3mnder, men er ikke helt stødig på denne mammarollen enda ;-)

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg smører hver dag med solfaktor 25, det er den høyeste faktoren man kan få på solkrem med fysisk filter. Denne legegr seg som en maske utenpå huden og trekker ikke inn i huden slik som solkremer med kjemisk filter gjør. Det er sagt at det er skadelig for babyers hud å bruke solkrem med kjemisk filter.

Skrevet

Hvilket merke bruker du da? Aldri hørt om kjemisk og fysisk filter jeg...

Hva skulle vi gjort uten dib?

;)

Skrevet

Vi har DermiKid fra helsekosten. Den er med fysisk filter, og solfaktor 22+. I fjor og året før (da var snuppa like gammel som din er nå brukte vi Babyline solkrem. Den har vært best i test, men er veldig seig og vond å smøre ut. Hadde kjøpt den i år likevel om jeg hadde fått tak i. Smører 1-4 ganger om dagen avhengig av hvor mye hun er i sola, bading osv. Din på 3 mnd er vel ikke noe særlig i sola, men skal du være en stund utendørs så hadde jeg smurt det av kroppen som ikke er dekket av klær. Min erfaring og mening iallefal =)

Se også på grønn hverdag sin nettside. Der er det tester av solkrem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...