Linchen Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Når lar dere ungene gå med rumpa bar? Når har de på bleie? Når har de på badebukse(uten bleie under)? Og hvor gamle er de barna dere tenker på i svarene deres?
Fire småtroll Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Jenta mi er 2 år, og jeg har aldri vært noen stor fan av å ha ungene nakne på stranda så det er det sjeldent de er (holder at de lufter rumpa ved plaskebassenget i hagen). Jeg har en sånn badetruse som er foret og har strikk rundt lårene. Den er fin å bade i og ha på når hun sitter i vannkanten å plasker.. Når vi sitter ved "basen" vår på stranda, på pledd o.l. bytter jeg ut badetrusen med en bleie. Da slipper vi tisse/bæsjeuhell på stranden og ikke minst så slipper hun gnagsår inni tiss og rompe etter all sanden..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Da jenta mi var nesten 1 år hadde hun stort sett på seg bleie på stranda. Hun kunne hverken krabbe eller gå. I fjor, da hun var nesten 2, hadde hun aldri bleie... Hadde et par uhell i vognen da vi var i syden, men ikke noe problem. Hun sa ifra hvis hun måtte bæsje. Hun løp rundt i badedrakt og satt mye i vannkanten, så bleier hadde nok blitt mye mas...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå