Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 gjerne litt moderne, altså ikke type grønt hår og sci-fi frisyre, men at det er en salong for yngre damer. takk for tips
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Du finner nok et på hvert hjørne. Byen har jo flest frisørsalonger i forhold til innbyggere i hele landet. Jeg bruker Mariela Frisør på Trekanten.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Malin Kristiansen på Mariela Frisør er flinkflinkflink!!
Gjest Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Eg gjekk berre på Millenium fram til Mads flytta:( Kry har eg høyrt mykje bra om, men det er dyrt der. Silvia på Collage er dritflink! Så ho vil eg verkeleg anbefale!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 tusen takk blir å prøve en av de dere anbefalte!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Beck frisør er ganske bra. En stund siden jeg var i Bodø sist, så vet ikke om det eksisterer lengre. Men som noen nevner: Bodø er en by som flyter over av frisørsalonger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå