liten spire Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 hei bare lurte på hvordan det har gått med deg på kontrollen ? Håper du koser deg i sommer varmen
julibaby09 Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 HEI!! Takk, her går det bare bra! Litt travelt for tia, så det er sjelden jeg får tid til å skrive Jeg er på kontroll en gang i uka nå, og alt er bra. Lang (ca 4 cm) og lukket livmorhals på forrige kontroll. Skal igjen i morgen, men ikke måle livmorhalsen, bare vekstmåling. Guttebassen ligger 6 % over snittvekta og er en akkurat passe baby Bare to uker igjen til jeg skal legges inn i Ålesund og fjerne tråden nå. Det blir kjempespennende. Håper litt på at det skjer noe når jeg er der inne for hvis ikke må jeg tilbake en gang i uka, en reise på 2,5 timer inkl. ferje... Men samtidig så har jo gutten godt av å være der inne så lenge som mulig... Dillemma det der Hvordan går det med deg da? Kort livmorhals nå? Hvilken dato var det du hadde termin igjen? Jeg skal gi beskjed når det skjer noe mer Lykke til videre så lenge
liten spire Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2009 Så bra alt er fint med deg begynte nesten å bli litt urolig her jeg nå hehe 4 cm er jo kjempe bra Var å målte for en uke siden var da helt moden og livmorhalsen var 1,7 cm så kunne skje nå men også gå en stund til så blir spennede og se Jenta lå 5 % over snittvekta her så akkurat passe Terminen min er 13 juli så bare noen dager før din Du får ha masse lykke til Skal følge spent med Sender deg også en meld om det skulle skje noe her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå