Gå til innhold

julibaby09 hvordan går det med deg ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei bare lurte på hvordan det har gått med deg på kontrollen ?:)

Håper du koser deg i sommer varmen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEI!!

Takk, her går det bare bra! Litt travelt for tia, så det er sjelden jeg får tid til å skrive :)

Jeg er på kontroll en gang i uka nå, og alt er bra. Lang (ca 4 cm) og lukket livmorhals på forrige kontroll. Skal igjen i morgen, men ikke måle livmorhalsen, bare vekstmåling. Guttebassen ligger 6 % over snittvekta og er en akkurat passe baby :)

Bare to uker igjen til jeg skal legges inn i Ålesund og fjerne tråden nå. Det blir kjempespennende. Håper litt på at det skjer noe når jeg er der inne for hvis ikke må jeg tilbake en gang i uka, en reise på 2,5 timer inkl. ferje... Men samtidig så har jo gutten godt av å være der inne så lenge som mulig... Dillemma det der :)

Hvordan går det med deg da? Kort livmorhals nå? Hvilken dato var det du hadde termin igjen?

Jeg skal gi beskjed når det skjer noe mer :) Lykke til videre så lenge :)

Skrevet

Så bra alt er fint med deg :) begynte nesten å bli litt urolig her jeg nå hehe :)

4 cm er jo kjempe bra :)

Var å målte for en uke siden var da helt moden og livmorhalsen var 1,7 cm så kunne skje nå men også gå en stund til så blir spennede og se :) Jenta lå 5 % over snittvekta her så akkurat passe :)

Terminen min er 13 juli så bare noen dager før din :)

Du får ha masse lykke til :) Skal følge spent med :)

Sender deg også en meld om det skulle skje noe her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...