**sander&mams** Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 lite action.. blir gal jeg asså... flere med termin , eller som går overtid?
♥2 små gull♥ Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Har ikke kommet så langt enda, men jeg fødte 14 dager over menstermin og 4 dager over ul termin med nr. 1. Holdt på å gå på veggen!! Her kan du finne noen tips til hvordan du kan få litt fart på sakene http://www.ammetaka.no/fodsel/setteigangfodsel.php
meg & lillegullgutten Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Har også termin i dag. Skjer ingenting her heller.Har venta så lenge på termindagen også ikkeno!! Ganske frustrerende egentlig:-(
tone-29 Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 her også...menstermin i går... kjedelig. Særlig når vi har blitt lurt 4 ganger allerede til å tro at NÅ er det i gang.. men nei..riene har dabbet av, og alt man har oppnådd er å miste nattesøvn... dette er vår nr 3, og de andre to har kommet 2 uker og en dag før termin begge to, så var ikke mentalt innstilt på dette akkurat:) Men damer vi må bare holde ut, og det beste for barnet er jo tross alt å komme når det er klar for det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå