Gå til innhold

Klokkeslett for barnebursdager?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal feire 4 årsdag i huset, og jeg har lyst å invitere til bursdag lørdag kl.11-13.

Er det for tidlig på dagen?

 

Ser det er mange som inviterer kl.12-14

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har noen synspunkter?

 

11-13 passer best siden vi har tvillinger på1,5år som bruker å sove kl.13-14.

Skrevet

Synes det virker som et greit tidspunkt for barn i den alderen jeg, de er som regel tidlig oppe så kl 11 er langt på dag for de fleste vil jeg tro.

 

Skrevet

Jeg synes 11 er litt tidlig vi har hatt kl 12/13 de gangene vi har hatt bursdager :)

 

 

Skrevet

Vi har hatt det litt senere, fra 13-15 eller 14-16, men det passer inn i vårt dagsopplegg, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...