Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Vi skal feire 4 årsdag i huset, og jeg har lyst å invitere til bursdag lørdag kl.11-13. Er det for tidlig på dagen? Ser det er mange som inviterer kl.12-14
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. juni 2009 Noen som har noen synspunkter? 11-13 passer best siden vi har tvillinger på1,5år som bruker å sove kl.13-14.
Sjefsmegga Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Synes det virker som et greit tidspunkt for barn i den alderen jeg, de er som regel tidlig oppe så kl 11 er langt på dag for de fleste vil jeg tro.
pandabjørn Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Jeg synes 11 er litt tidlig vi har hatt kl 12/13 de gangene vi har hatt bursdager
olla Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Vi har hatt det litt senere, fra 13-15 eller 14-16, men det passer inn i vårt dagsopplegg, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå