Sjokoladebanan Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Husker jeg likte den så godt da jeg var liten, men husker bare bruddstykker fra den... tror litt av refrenget var noe som every (usikker på hvordan det skrives)litle dream i had about you etteller annet og så var det noe med i love you so mutch i hate you.. hehe... sikkert ikke lett å skjønne hva jeg mener... har melodien i hodet, men litt vanskelig å få det ned her hehehe... Nå irriterer jeg meg grønn på at jeg ikke klarer å finne den...
*drømmer om baby* fødeklar Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Carlene Carter - Every little thing
Den heldige eier av ett barn Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Uten at jeg skal skryte på meg å være en køntrifæn,... er det denne?
Dille og knærtn Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 kan det være Shania Twain som synger den?? Er ikke sikker på hva den heter jeg nei...
Sjokoladebanan Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2009 thanks girls.... det var en lettelse å finne den heheh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå