Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 gått en uke over nå uten å ha fått tanta. Sambo er sterilisert, så må vel bare teste å se svart på hvitt at jeg IKKE er gravid, så kroppen får slappe av å mensen kan komme. Aldri gått så lenge over :-/
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Oi, gjett om han kommer til å tro at du har vært utro dersom du er gravid, da?! Lukter DNA-test lang vei...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Hehe, ja hvem vet. Vi har nå fem ilag, og jeg er hjemme med dem, så når jeg skulle hatt tid til en på "si" vites ikke Men testen er nok negativ, bare merkelig å se hvordan den kan holde tilbake mensen, bare fordi en TROR det kanskje kunne gått an - man har jo hørt om det
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 det er faktisk ikke uvanlig at steriliserte menn kan gjøre kvinner gravide;) Så plutselig kan det skje at du sitter med 6. mann;)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 ikke uvanelig at de KAN få det til. Kanskje litt rotete skrevet. Men mange menn som har fått "klippet tuben" har endt opp som pappaer. Får å være helt sikker må man fjerne litt her og der;) Og det gjøres ikke så lenge man ikke må... så det er mulig;)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Oj, ja da bør jeg vel sjekket..... regner med den er så negativ som det går an å få den, men da VET jeg iallefall, så kommer vel tanta like etter.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #10 Skrevet 2. juni 2009 Ang menn som ikke kan få barn. X til ei venninne av meg fikk ei jente med en mann,hun er nå 13. Faren hennes har nå hatt ei annen kone i sikkert 7-8 år og de har prøvd i så mange år. Det viste seg etter mange år med prøving at spesialisten fortalte denne mannen at han ikke kunne få barn. Han fortalte om datteren han allerede hadde (som er helt lik faren) og legen sa at da skulle det ha klaffet akkurat siden det hadde skjedd, for hans sperm var så og si død. Så selvom alt kan være svart, kan det umulige skje tydelig.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #11 Skrevet 2. juni 2009 du får si ifra når du har testet deg da! spent!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #12 Skrevet 2. juni 2009 tenkte om det kunne være tidlig overgangsalder ( hvis du var sånn 40 +)... men 30 er nok litt for ungt...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #13 Skrevet 2. juni 2009 Puh, den var neg og det var nå egentlig VELDIG greit! med fem små under 8 år er det nok nå tror jeg...selv om en til hadde vært hjertelig velkommen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå