Gå til innhold

Bør han dra til legen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Øyelokket til mannen min har hovnet ganske mye opp. Det jeg lurer på er om dette er noe som går bort av seg selv eller bør man få legen til å ta en titt på det om det er slik i morgen også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må dere nesten vurdere selve, men hadde det vært meg hadde jeg nok vurdert et legebesøk.

Skrevet

Hvis det er sånn i morgen så ville jeg fått en lege til å se på det. Man bør uansett ikke gå rundt med plager i øynene som ikke blir sjekket opp. Det kan være alt fra en infeksjon, insektstikk, allergi (men da burde begge øynene ha hovnet opp) m.m.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...