Sjokoladebanan Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Øyelokket til mannen min har hovnet ganske mye opp. Det jeg lurer på er om dette er noe som går bort av seg selv eller bør man få legen til å ta en titt på det om det er slik i morgen også?
Cat.68 Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Dette må dere nesten vurdere selve, men hadde det vært meg hadde jeg nok vurdert et legebesøk.
Miramor Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Hvis det er sånn i morgen så ville jeg fått en lege til å se på det. Man bør uansett ikke gå rundt med plager i øynene som ikke blir sjekket opp. Det kan være alt fra en infeksjon, insektstikk, allergi (men da burde begge øynene ha hovnet opp) m.m.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå