Gå til innhold

Dere som har barn av samme kjønn (undertøy)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skiller dere underbukser?

Jeg har ei på 5 år og ei på 3 år. Hun på 3 år skal slutte med bleie nå. Vi har jo allerede 100 millioner truser til storesøster, disse passer helt til 3 åringen (da hun er stor og 5 åringen liten)

Vi prøvde oss for første gang uten bleie nå i pinsen og lillesøster fikk da låne truser av storesøster. De passer perfekt. Bør jeg uansett kjøpe egne til lillesøster, men hvordan skille de da? Jeg handler jo allerede i de vanlige kjedebutikkene til storesøster.

Kan de dele truser? De blir jo vasket på 60 grader (og alle bakterier forsvinner på 60 grader), men samtidig kunne jo ikke jeg tenkt meg å dele trusene mine med noen...

Hvordan gjør dere dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er størrelsen ulik nå, men ellers så hadde jeg bare skrevet forbokstaven med en tekstiltusj på merkelappen eller noe sånt. Jeg bryr meg ikke så mye om de får feil boksershorts en dag, de er jo enda så små at det ikke er mye bakterier og sånt det er snakk om uansett, og de er jo også godt vasket som du nevner.

Skrevet

Guttene mine på 3 og 6 år deler truser ja. Bakteriene blir jo vassket bort på 60 grader.

Skrevet

Minste min er enda for liten til å gå med truser, men når han blir stor nok, får de dele. Det er ikke så mye bakterier som florerer når de er så små, det blir nok værre når de begynner å nærme seg puberteten!

Og med god vask gjør det ingenting!

Brødrene mine (2 1/2 år sldersforskjell) delte undertøy til eldste var sikkert minst 10-11 år, husker ikke helt nøyaktig lengre. Regner med mine to sier i fra når de ønsker mer privatliv:-)

Skrevet

Her deles det, men de har egentlig sine egene truser. De blir vasket på 60 og 90 grader, så de blir til slutt godt slitte og havner i søpla. Ny ladning hver jul med nye truser til de.

Bakteriene er jo borte, så ser ikke problemet. Men er best med sine egene syns jeg. De tilpasser seg litt kroppsfasongen dems, så det må jo være best med sine egene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...