Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 "Ingen her inne har opplevd noe som helst, og jeg TROR ingenting før jeg ser det"... Hva er det med dere som er her inne for å fortelle at dere absolutt ikke tror på noe av det som skrives her. Hvis dere ikke har noe å bedre å komme med, kan dere vel kanskje spare dere for det? For min del virker det som det er mangel på argumenter som gjør at dere føler for å fortelle at de andre lyger. Synes det er latterlig!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Og hva er det du sikter til, om jeg tør spørre?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Leste et skikkelig fint innlegg om en som arbeidet i barnevernet som gav barnet brystmelk fordi det ikke var noe annet tilgjengelig. På denne tråden kom det slike utsagn som jeg refererer til. Jeg synes bare det er så unødvendig.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Jeg tror på ganske mye av det folk forteller av egne erfaringer her inne.. Men det er ingen problem heller om det er feil. Det som er litt jævlig er når folk går bevisst inn for å lure fra andre PENGER. Og nå sikter jeg til det samme som du gjør, nemlig snikreklamen for slankeprodukter som til stadighet foregår her inne. Hadde noen av disse innleggene faktisk vært sanne, folk som helt uten personlig forhold til selger forteller at dette funket for dem, så hadde det npok vært en ting. Men alle innleggene LYSER av snikreklame, det er ingen kunde , men selger selv. DET er umoralsk og uredelig!
Gjest Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Jeg er enig i at det er unødvendig å komme med noen kommentarer. Er mange innlegg her inne jeg ikke tror på, bl.a ett for et par dager siden som fikk mye respons, men jeg kommenterer det bare ikke. Om andre blir lurt får det bare være, som du sier så kan det jo være at man tar feil når et innlegg lukter av "juks" så da er det best å ikke si noe. Men, må innrømme at jeg synes mange her inne er veldig, veldig lettlurte? Biter på hver eneste tåredryppende historie gang på gang. Flere historier her inne er jo senere blitt avslørt for å være nettopp juks.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #8 Skrevet 1. juni 2009 Det er en annen ting, ja. Det er jeg helt enig i. Men, jeg mener bare at det er synd at folk som forteller om ting de selv har opplevd skal bli møtt med mistro på den måten. Leste et tragisk abortinlegg her inne for en stund siden. Den unge jenta ble møtt med mistro og beskyldninger. Det er dette som blir feil.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #9 Skrevet 1. juni 2009 Ja det mener jeg også er feil såklart! Det skader ikke meg om jeg trodde på noen som forteller en trist eller fin historie uansett, så jeg kommenterer ALDRI at dette muligens er jug. Uansett om jeg mistenker det er løgn så vil jeg aldri ta sjangsen på å ha rett i det versus det at historien er sann og jeg da sårer noen ved mine påstander. Når det kommer til slankegreiene så mener jeg at å lure folk sånn bør ha konsekvenser. Enkelte har nok brukt penger på produktene pga disse innleggene og synes det er fint om folk sier ifra at her er det noe muffins.. Anonym 12:13
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #10 Skrevet 1. juni 2009 For såvidt enig, spesielt hvis man ikke kommer med noen konstruktiv argumentasjon i tillegg. Men når det kommer til diett, så sier jeg at jeg er skeptisk, for jeg har foreløpig ikke vært vitne til noen som har gått på samme diett livet ut og holdt vekten. Bortsett fra dietten som heter normal, sunt kosthold (altså kosthold som inneholder mat og ikke pulver og piller) + mosjon.
Gjest Skrevet 1. juni 2009 #11 Skrevet 1. juni 2009 Jeg er bare delvis enig. Mange virker å være altfor ukritisk til det som legges ut på nett. Det er bra å være kritisk til hva man leser. En annen ting er at man kanskje kan forbigå det i stillhet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå