★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 på medisinene?har vanligvis 28 dagers..men i det siste har det vært litt rot..denne gang kom tr på dag 24... før det igjen kom den ikke mindre enn 2 ganger på 18 dager!!plutselig blitt ustabil etter årevis som en klokke..skjønner ikke noe...hvordan regner legen ut når en kan begynne på med. hvis du ikke er heeelt stabil på den tiden??uff er så redd for å bli satt tilbake i prosessen pga dette:((( sorry sytingen men....
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Kjenner meg igjen....:-) Alltid 28 dagers syklus,men like før behandlingen startet kom mensen 6 dager for tidlig...Uansett, jeg begynte med synarela ca 1 uke etter antatt eggløsning...man pleier å starte 19-23 dager fra 1.blødningsdag...Da jeg fortalte at mensen ble litt uregelmessig, da lo legen av meg, for 6 dager for tidlig var slett ikke uregelmessig :-) :-) Da jeg begynte å bruke synarela kom den plutselig en uke for seint...og det var også helt ok :-) Fikk ut 8 egg, 5 av dem var befruktet, alle 5 delte seg perfekt, ett egg inn, 4 egg på frys i 4 ampuller, slett ikke verst :-) :-) Det er helt normalt, ikke bekymre deg vennen :-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2009 hei min venn:)) det var godt å høre dette da!!fader meg mye man skal bekymre seg for da...alltid noe føler jeg:( men snart er bekymringens dager over hihihi:)))))) og for ett flott resultat du fikk da!!5 perfekt delte:) dette skal gå bra;)hva er egentlig perfekte delt?:)grønn vettu hahaha
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Ganske grønn jeg og,he,he,he....det er mitt føste forsøk.... Men, jeg fikk med meg at hvis egget er firedelt eller firecellet to dager etter uttaket, da er egget perfekt delt! Men, etter å ha lest så mange innlegg her, forstod jeg at delinga ikke er alltid det viktigste, mange lykkes med femdelt også, så det skal du ikke tenke på så mye...Men, fordelen med firedelte egg er at de fryser dem hver for seg hvis jeg forstod det riktig :-) :-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2009 okei?? ler litt for jeg skjønte egentlig mindre nå hahahaha:))))) så fem delt er mindre bra enn fire??hæ?det hørtes ikke logisk ut i mitt hodet men da er det sikkert det hihihi:D firedelt og firecellet betyr det samme eller? men det med frysingen forsto jeg...veeeeeldig smart;) hehehehe. vært på landet vi nå og jobbet i god været..så nå gleder vi oss til sommer ferie uten å jobbe noe mer der;)))
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Jeg regner med at det er det samme...Her på din bay sier alle 4 delte egg, men da jeg var på Ullevål, bioingeniør brukte begrep "4 cellet".... :-) Nyt ferien din....får håpe at det gode været fortsetter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå