Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 barnevogn fra poland? noen som har kjøpt på nettet og fått tilsendt eller har vært der nede og kjøpt?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 på norsk sier dere vel.. polen. tenk å være dum nok til å ikke vite hva poland er!
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 altså, åpland kunne vært et merke, en type vogn under et annet merke, en butikk osv osv. Hvis du hadde skrevet POLEN, så hadde jeg vært med fra første stund. Hvis du VET at det heter POLEN på norsk, hvorfor i alle dager skriver du poland da? Foir å være trassig ang språk? Eller er du bare lat?
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 åpland er trykfeil, mente selvsagt poland
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 åpland? sa vel ikke det!! jeg bruker poland fordi noen ganger kommer ikke det norske ordet med engang og siden alle i norge kan norsk hva er da feil med å skrive poland.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 jeg mente engelsk... ser du jeg blander noen ganger når jeg skriver på norsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå