Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Jeg veier tett oppmot 150 kg. Jeg er i tyveårene og er (tro det eller ei) meget aktiv i hverdagen. Med en aktiv håndverksjobb, mann barn og hus så blir jeg også sliten iløpet av dagen. Nå har jeg med hjelp av fastlegen søkt om slankeoperasjon. Jeg har prøvd alt av dietter, tabletter og metoder. Gleder meg så vanvittig til å bli operert! Hva mener dere her inne om slike operasjoner? Er det vår egen skyld, vi "late" overvektige som har blitt så overvektige og nå bruker skattepengene deres til å bli kvitt det?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Er det hva du dytter i struta som gjør deg så rund? Eller sykdomsrelaterte ting?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 gjesp... Fint for deg HI. Bra du blir kvitt daukjøttet. Men husk at det fort kan komme tilbake. For magesekken utvider seg giejn hvis du stapper i deg store mengder med mat. Og hva jeg syns om at du bruker skattepenger på å få mindre daukjøtt på magan. Fint lite. Ser ikke så mye fornuftig utifra de pengene uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå