Gå til innhold

Er det noe galt med meg? litt ekkelt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli fortvilet nå. Fikk mensen som vanlig 21. Den var normal og begynte å stoppe rundt 27 - 28 som vanlig. Men den har enda ikke stoppet. Heller tatt seg opp litt igjen og nå er blødningene ikke store, men der kommer endel om morgenen når jeg har stått opp og litt ut over dagen. Tror liksom at det skal være slutt hver kveld, men så kommer det igjen neste dag. Det er mer brunt i fargen og endel klumpete koagulert blod . Aldri opplevd dette før, har bestandig en blødning på 6-7 dager og aldri denne typen. Det skal også sies at jeg kanskje har vært litt stresset i kroppen i det siste da. Har brukket beinet og stresser litt med å få dagen til å fungere med en liten på 2 år. Håper noen kan hjelpe meg med lignende erfaringer eller tips om hva jeg bør gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke noe unormalt at kroppen kan komme litt i "ulaget" noen ganger.

Det du beskriver høres ikke noe farlig ut, men hvis det vedvarer over lengre tid, kan du fortelle legen din det.

Skrevet

takk for svar, gjerne andres synspunkter også.Så det er kanskje mensen x2 om noe spesielt den andre gangen da pga kroppen er stressa eller noe sånn. ??? Litt dum når det gjelder dette. Det har bestandig vært så regelmessig og "normalt".

Skrevet

Kan du ha vært gravid, og at dette er en SA?

Skrevet

Klumpete, koagulert blod er ikke farlig. Dette hadde jeg masse av en periode, spesielt da jeg gikk på p-pillen. Vet om flere som er plaget med dette. Men er ikke farlig. Er nok hormoner som kan påvirke det. Når du er stresset produsere også kroppen andre hormoner eller mer av et annet hormon.

Skrevet

Tror ikke det er SA, kan ikke tro at jeg har vært gravid. Vi bruker prevansjon (kondom) selv om det ikke er 100%sikkert. Jeg har hatt SA før og det var ikke sånn. Det virker rett og slett som at mensen har begynt en gang til rett etter den andre selv om det ikke blør så mye. Men det er noe hele tiden. Litt mer brunaktig enn vanlig mensen. Hvis ikke det roer seg tenkte jeg å ta en tlf til en gynekolog en dag i uka. Har jo hatt "mensen" nå i 11 dager og har aldri vart mer enn ca 7 dager.

Skrevet

høres ut som en spontanabort?

Skrevet

veldig rart... jeg har hatt det nøyaktig likt, fra samme dag:P og det gir seg ikke. litt hver dag, og som du forklarer også.. kjempe iriterende, og virker jo hele tiden som det er helt på slutten.

Skrevet

Så rart.... Tror du du har hatt en SA. Det tror ikke jeg, men det vil fortsatt ikke gi seg. Kommer fortsatt endel på morgenen, å så roer det seg utover dagen. Tror da det skal stoppe, men så begynner det igjen neste morgen igjen. Vil gjerne bli kvitt det nå. Slitsomme greier dette. Har nok med at jeg har brukket beinet og hopper rundt på krykker nå med en aktiv 2 åring. Så litt stressa i kroppen er jeg nok. Men tror jeg vil ringe en gynekolog å forhøre meg litt. Har du gjort noe???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...