1mor3barn&1000ideer Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Merkelige greier... De to siste ukene blir hun helt hysterisk, griner og misliker sterk at jeg skifter bleie på henne,- gjelder kun bæsjebleiene. Skjønner ikke dette jeg... Hun er 18 mndr. Er bare meg som skifter bleiene, i tillegg til de i barnehagen. Noen som har opplevd lignende?
Gjest Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Samme her, sånn bortsett fra at mini har vært umulig ved bleieskift i 6 måneder... Sukk... Tror det er det at han ikke vil ligge på ryggen. Ikke fordi det gjør vondt eller noe (han roer seg hvis han får noe spennende å fikle med), men det er nok det at han sterkt misliker at jeg bestemmer at han skal ligge på ryggen. At han ikke får bestemme selv, hvis du skjønner =o) Tissebleier har jeg bekymt å skifte mens han står, og da bruker han up-and-go bleier og jeg vasker kjapt litt med en fuktig klut eller våtserviett, men her gjelder det å være rask, mini har null tålmodighet... Orker ikke et svare leven på stellebordet lenger når han bare har tissa...
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 ååå, så godt å se at jeg ikke er alene! Minsten er 21 mnd, og har også vært sånn i en 6mnds tid... men det er bare når det er pappaen eller jeg som skifter.. om andre gjør det, eller i bhg f.eks, så er det ingen problem... Håper virkelig det gir seg snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå