Gå til innhold

Jenta mi har blitt hysterisk ved bleieskift!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelige greier...

De to siste ukene blir hun helt hysterisk, griner og misliker sterk at jeg skifter bleie på henne,- gjelder kun bæsjebleiene.

Skjønner ikke dette jeg... Hun er 18 mndr. Er bare meg som skifter bleiene, i tillegg til de i barnehagen.

Noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, sånn bortsett fra at mini har vært umulig ved bleieskift i 6 måneder... Sukk...

Tror det er det at han ikke vil ligge på ryggen. Ikke fordi det gjør vondt eller noe (han roer seg hvis han får noe spennende å fikle med), men det er nok det at han sterkt misliker at jeg bestemmer at han skal ligge på ryggen. At han ikke får bestemme selv, hvis du skjønner =o)

Tissebleier har jeg bekymt å skifte mens han står, og da bruker han up-and-go bleier og jeg vasker kjapt litt med en fuktig klut eller våtserviett, men her gjelder det å være rask, mini har null tålmodighet... Orker ikke et svare leven på stellebordet lenger når han bare har tissa...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ååå, så godt å se at jeg ikke er alene! Minsten er 21 mnd, og har også vært sånn i en 6mnds tid... men det er bare når det er pappaen eller jeg som skifter.. om andre gjør det, eller i bhg f.eks, så er det ingen problem... Håper virkelig det gir seg snart :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...