2SmåTroll Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Blir det noen sure naboer hvis jeg gjør det nå tro?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Jeg ville blitt sur om noen begynte å klippe gresset kl 9 på morran ja.. Ville nok ventet til etter kl 10.. Spes siden det er 2.pinsedag også..
Kåva Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Hadde det vært en vanlig hverdag så hadde det jo ikke gjort noe. Tror det kan være lurt og vente til etter tolv. Etter gudstjeneste tid. Er vel det som er vanlig, ihvertfall blant eldre generasjoner.
Babyønske �� Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Jeg syns det er tidlig, det er tross alt "søndag". Du kan jo prøve å sette deg inn i andres situasjon: du har fri, vil sove litt lenger, men blir vekket av gressklipper kl 9. Hvordan ville du selv reagert på det? Jeg ville hvertfall ventet til kl 12.
Piken på landet Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Vel, jeg hadde vel aldri fått meg til å klippe plenen 2. pinsedag.... Men det er meg. Men ja, 9 om morgene på en søndag er alt for tidlig.
OsloMor Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Da hadde jeg blitt ganske sur, var jeg naboen din.Ville definitivt ventet til langt utpå dagen med denslags.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Jepp, blitt ganske sur. Bodde ved siden av en kar som konsekvent klipte gresset hver lørdag kl 08.30. Han jobbet ikke så jeg forstår ikke hvorfor han ikke kunne gjøre det f.eks på fredager istedet. Vi andre som jobbet hele uka ønsket kanskje å sove litt ekstra da vi først hadde fri?!? Nå etter at vi har fått barn spiller det forsåvidt ikke noen rolle, men jeg tror andre kunne blitt forbanna ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå