Gå til innhold

Må si det er deilig


Anbefalte innlegg

Skrevet

å ikke ha mer kontakt med bf, jeg føler meg mye bedre om dagen etter at jeg kuttet kontakten med han.

Jeg følte at han bare klagde og tok masse energi fra meg hver gang jeg snakket med han.

Syns ikke det er vits i å holde kontakt med en som ikke bryr seg om barnet sitt.

Det er over ett år siden han så dattera si, og hver gang jeg prøvde å få til ett møte løy han bare.

 

Han hadde snakket med en venn av meg og da hadde han sagt at han syns det var gøy å ha meg rundt lille fingeren og at han kunne si hva som helst og at jeg trodde alltid på han.

Har funnet ut at han har løyet om så altfor mye til meg...

Hadde tilogmed med seg hasj når han besøkte dattera si sist, når jeg spurte løy han og sa det ikke var sant.

Jeg angrer på at jeg ikke sjekket tingene hans.

Håper bare han en dag tenker seg om hvordan han egentlig oppfører seg, jeg driter i hva han gjør.

Men syns han burde bli voksen snart å begynne å tenke på barna sine og ikke bare seg selv hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra :)

ikke la deg lure noe mer, kjenn på den følelsen du har nå å aldri slipp den.

masse lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...