A&M Venter spent Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 livmoren vokser jo under svangerskape, men blir den åver navelen og ca når er d det skjer??:D
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 ja det gjør den. min er over navlen nå i uke 19 med tvillinger. husker ikke sist
A&M Venter spent Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2009 oki. takk for svar:) gratulerer med tvillinger på vei da:)
Gjest eelis+guttespire Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Ja, livmoren vokser seg jo kjempestor, til slutt når den helt opp til ribbena. Du kan jo tenke deg selv, det skal jo være plass til en hel baby inni der. Limoren min nådde navlen ca i uke 15 allerede, men jeg venter bare én. Nå er jeg 20+0 og limoren er ca 8 cm over navlen. Den er kjempestor :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå