Gå til innhold

simo duo! setter enormt pris på svar!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en simo duo vogn , og snuppa er over 6 mnd, og jeg vil gjerne ta i bruk sportsdelen. har hørt en del negativt om den nå i det siste...som feks at barnet ikke sitter godt i den osv..noen med slike erfaringer?og det er jo neimen ikke lett å ta av den "kallesjen" på bagen og over på sportsdelen?!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet sitter veldig godt i sportdelen, etter min erfaring. Uansett skal ikke barnet sitte opp før det kan sitte rimelig støtt selv. Som en overgang kan du jo reise opp den lille ryggen i bagdelen (se under madrassen). Det er lett å flytte kalesjen, den er bare festet lett.

Skrevet

okey, da gjør jeg nok noe feil siden min ikke vil av...

HI

Skrevet

Hei :-)

Jeg har simo duo og er kjempefornøyd. Har ikke hatt noe problem med sportsdelen. Når du skal ha av kallesjen eller hva søren det heter:-) må

du opne bårelåsen der den er festet og liksom klemme kallesjen innover på begge sider, endene mot hverandre liksom, sinnsykt vanskelig å forklare dette var da :-) hadde vært letter å vist det. Men prøv det. Viss ikke det funker kan du få nr mitt å ringe meg :-) Sikker på du klarer det til slutt. Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...