Gjest lillemamsi Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Skriv gjerne det første du kommer på Tenker dette kan bli gøy ;-)
Gjest Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Det første som falt meg inn var Felix Alexander. Vet ikke helt hvor det kom fra... Er ikke så god på dobbeltnavn, men noen andre innskytelser jeg fikk her på morgenen var: Lukas Nikolai Philip Alexander Philip Andreas Peter Elias Peter Mattias Leon Alexander
M ♥ ♂-2010 Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Thea Celine og Truls Aleksander Har noen flere forslag etter jeg har tenkt meg om... :-) Sander Nataniel Lukas Aleksander Markus Aleksander Kasper Johan Filip Nikolai Elias Olai Sivert Olai
Gjest lillemamsi Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Takk for svar !! Mange flotte navn ! Tenkte litt på Olai, siden Mamman(jeg) og dattern heter noe som begynner på T, og pappan begynner på O, da kunne kanskje sønnen vår het noe på O. ( pappan heter Ola) Virker som Olai er et navn som er på vei tilbake igjen? Har dere et navn som passer etter Olai ? Hilsen HI
M ♥ ♂-2010 Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Olai er nyyydelig! Har tenkt på det som fornavn selv, men er egentlig litt vanskelig å finne navn som passer etter Olai. Men skal gi det et forsøk: Olai Nataniel Olai Emíl (med lang i) Olai Marselius Olai Martinius Olai Emanuel Alle andre jeg kommer på er for krøkkete å si! :-) Ellers synes jeg Oleander eller Olander er litt morsomme navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå