Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen frastavanger området her?

hvor mange og hvor langt på vei:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Er gravid rundt 5 uker på vei tror jeg, dette er da nr 2, har ei lita tulle på 2,5 (3år i oktober 09)

Skrevet

så kjekt..jeg har selv ei jente på 1,5 år og venter på nr2 nå i februar:) (hvis alt går som det skal..og det tror jeg.)

Skrevet

Jeg bor i nærheten av sola, og der jeg bor er alle i gatene rundt meg gravide, hehe.... på rekka der jeg bur, er naboene på begge sider av meg gravide med gutte tvillinger og termin SAMME dag, helt utrolig... og de har fått det til på den "vanlige" måten også :-)

Skrevet

åh.. blir kjekt og bo i den gata når ungene begynner og springe.. :) bare og fylle opp lekeplassene det :) jeg bor på sunde og er gravid "alene" her i denne gata- kan jo hende det kommer noen spirer etter hvert;)

Skrevet

Ja, det vil jo tiden vise :-) har du og termin i februar? tror det var 4 februar iflg terminkalkisen på babyverden... men ingenting er sikkert før UL... tenkte meg inn på privat UL til uka bare for å "utelukke" tvillinger siden det tydeligvis er noe i lufta der jeg bor.... hehe :-) er ikke overtroisk jeg...neeeeida....

Skrevet

ja jeg har termin 2.feb i følge terminkalkulatoren..

var på tidlig ul med første i uke 11, har lyst å gjøre det samme me spire nr2 også ;)

skal jammen ikke se bort fra at det blir tvillinger hos deg også hehe...

Skrevet

Ikke si det engang.... det hadde blitt litt vel mye for meg.... både gruer og gleder meg til ul... men kommer nok som sagt til å bestille time nå til uka, tålmodighet er ikke min greie....nope... men sliter med kvalme og svimmelhet, så reiser nok til legen på tirsdag morning og får sykemelding... og den hersens halsbrannen om morningen... klarer ikke spise frokost engang... og på tom mage kommer man ikke langt... men uansett så gruer jeg meg enormt å fortelle sjefen min at jeg er gravid.... men er helt sikkert ikke alene om den meningen..

Skrevet

Hei alle sammen:)

Jeg er fra Ålgård og venter nr3. Våre er 4,5 og 2,5. Vi gleder oss veldig. Jeg er 9+0 i dag og har termin 6.januar.

Skrevet

Vi bor på Forus og har termin 9.februar - så ganske så fersk.

Krysser fingrene til uke 12 :)

Skrevet

Hei hei :)

Bor på Sunde, har termin 4. januar, min, og hans, første :)

Skrevet

Nr 2 i februar :

lykke til hos legen, og håpe kvalmen og halsbrann gir seg snart..halsbrann kan jo vare hele 9mnd++ uff.. :(

du må gi lyd om det blir tvillinger på deg da, dette blir spennende :)

*pooh* :

kansje vi bumper på hverandre når magene kommer ;) jeg bor også på sunde..hvor på sunde bor du?

Skrevet

Hehe, tenkte jeg skulle ringe en doktor jeg vet om og bestille ul hos han, etter det jeg har hørt, koster det ikke noe å ta ul hos han, man kan komme uten henvisning fra lege. Men reiser nok til legen i morra tidlig og sykemelder meg et par uker... må la ting få roe seg ned litt og synke inn.. har ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid med nr 2 :-) og sliter enormt med sååååre pupper... kvalmen og svimmelheten kommer og går gjennom hele dagen, særlig når det minst passer... lurer bare på hva jeg skal si til sjefen når jeg ringer etter å ha vært hos legen.. noen forslag?

Skrevet

hmm forslag?? du er jo ikke pliktig i og si noen ting som helst. hvis han spør hvorfor du er sykemeldt har han egenlig ingen ting med det og gjøre..

men hvis du vil si noe kan du si..hmmm..senebetendelse kansje..

hva jobber du som?

Skrevet

Jobber som konsulent og reiser rundt i butikker i distriktet her og fyller på snop... Har jo mest lyst å fortelle hele verden at jeg er gravid... men jeg er rett og slett livredd for at sjefen skal bli sur på meg fordi jeg er gravid, de sliter med å skaffe vikarer o.l... men det er jo min kropp det gjelder... ikke hans, hehe :-) har mest lyst å bare sende han en sms i morra tidlig, men det er jo litt feigt da... godt han ikke kan se meg gjennom telefonen :P

Skrevet

*pooh* :

kansje vi bumper på hverandre når magene kommer ;) jeg bor også på sunde..hvor på sunde bor du?

Skrevet

Så kjekt da :) Bor nedenfor remaen, søre bråde.

Du da ? Når har du termin?

Skrevet

Hei

Jeg er fra Stavanger, men flyttet over grensen, og bor i Smeaheia i Sandnes. Jeg er 15 uker på vei, og har ei jente på 15 mnd. Termin er i slutten av november. Er 36 år.

Skrevet

*pooh*

datt ut av internett i går så fikk ikke svart deg.

jeg bor lenger nede med tanangerbrua, kan jo nesten kalle det kvernevik.

Skrevet

Ja e vel nesten kvernevik det da men, hehe :)

Var nettopp å handla på kiwien der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...