Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Lurer dere på det noen ganger, hva heter vi forskjellige som gjemmer oss bak nick. Jeg lurer på det. Ikke fordi jeg vil vite hvem dere er, men bare fordi at jeg føler vi blir veldig godt kjent etterhvert og navn er jo personlig og sier en del om mennesket.. Er sikker på at vi hadde blitt ganske overgidd over hva enkelte av oss heter i forhold til det vi kanskje tenker de gjør..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 31. mai 2009 Ja og ikke minst hva barna deres heter.. Sier jo en del om folk alt etter hvilket navn de velger til sine barn:)
blond Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Navn vi velger sier en del om kulturen vi lever i, men vet ikke om det sier så mye mer. Personlighet kopler vi gjerne opp mot navn, men det sier mest om hvilke erfaringer vi gjør oss med personen bak navnet. Jeg lurer på hvordan folk bak nickene er, om de er gjenkjennelige i virkeligheten. Lurer også på utseendet til folk, det sier meg en del. Som du har sett har jeg lagt ut en åpen invitasjon og håper å møte en eller flere av dere. Blir moro å se hvem dere er hvis det blir til møte. Jeg kunne tenke meg å møte alle her, men vet vi bor såpass spredt at bam-treff er nok temmelig uaktuelt. Det er jo ok å forholde seg til andre gjennom nick også.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2009 Ja helt enig med deg. Og ja nickene er helt greie og forholde seg til, de sier jo en del de også, noen mer enn andre. Hadde jo ikke blitt mer kjent egentlig her inne selv om man hadde brukt navnene sånn sett. Men jeg er bare nysgjerrig av meg av natur. Er rett og slett født slik. Lurer også på hvordan dere ser ut, hvordan barna ser ut, om jeg hadde kjent noen av dere igjen om vi hadde treffst liksom.. Jeg tror ikke jeg hadde tenkt tanken om jeg traff noen nye mennesker at jeg kanskje hadde truffet dem her inne.. Ja det hadde vært veldig veldig kjekt med ett bam treff, men blir vel litt langt for de fleste og reise til, uansett hvor vi legger det. Kanskje vi skulle lagt det til ei ukes husmor ferie i syden???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå