Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurte på om det går ann å se noe på en ultralyd i uke 5?

Har hatt et svangerskap på utsiden av livmoren før, så må ha tidlig ultralyd i dette svangerskapet for å utelukke at det har skjedd igjenn. Hadde allerede en time til gyn for å finne ut hvorfor jeg ikke ble gravid, men nå har jeg jo blitt gravid :) å skal til gynekologen på tirsdag. Tror dere at det er noen sjangs for at hun kan se om det er på riktig plass denne gangen når det er så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er mulig ho kan se fostersekken, men ikke hjerteaktivitet før etter uke 6:) Lykke til!

Skrevet

Gratulere med graviditeten :) Jeg har også vært gravid utenfor livmoren i november i fjor, og skal derfor på tidlig ultralyd på onsdag for å sjekke at det er på rett plass denne gang. Jeg vil da være 6 uker på vei, så da skal de i hvert fall kunne se om det er på rett plass på UL. Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for svar. Blir jo spennende å se om hun kan se noe da, om ikke så må jo legen sende meg til tidlig ultralyd i uke 6 ellerno sånn at vi vet sikkert. Tror det er på riktig plass denne gangen siden alt er så anderledes en sist gang :-) Lykke til med ultralyden til deg også. Kan du ikke skrive her til onsdag å fortelle hvordan det gikk? Skal krysse fingrene for deg :)

Skrevet

Jeg var på ultralyd i uke 5, da så de et lite hjerte som banka :)

Skrevet

Så gøy da :) Får håpe jeg er like heldig :) Blir spennende å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...