Gå til innhold

Se her folkens...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4-5 uker på vei (litt usikker på hvor langt jeg er på vei...) sliter med at kvalmen kommer snikende når det minst passer seg... har ikke kastet opp ennå, men sliter med kvalme og til tider svimmelhet... Til daglig jobber jeg som konsulent og kjører mye bil, i snitt 10 mil om dagen, og fyller på smågodt i dagligvarebutikker. Problemet mitt nå er at lukten av det "ferske" smågodtet når jeg åpner posene, gjør meg skikkelig uvel... Har vært mye borte tidligere i år, pga sykt barn og vonde håndledd hos meg selv... Salgslederen i NORGE ringte meg for snart to mnd siden og spurte meg om jeg egentlig ønsket denne jobben, siden jeg hadde vært borte så mye, det var jo ingen som tvingte meg til å jobbe hos dem, sa han.. Har jobbet i denne jobben siden slutten av oktober 08, men både jeg og sambo ønsker oss nr 2 nå, siden minstejenta vår snart er 3 år... Har lyst å reise til legen til tirsdag og få sykemelding, men er redd for hva distrikts-sjefen min sier hvis han finner ut at jeg er gravid... De sliter med mye sykemeldinger fra andre ansatte fra før av liksom... og så kommer jeg i tillegg? Hva hadde dere gjort hvis dere var meg? Eller er det noen med erfaringer på dette området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo lov å bli gravid.... ;-) Klarer man ikke jobben er jo arbeidsplassen pliktig å tilrettelegge..selv om det ikke skjer overalt... hvis du kan unngå sykmelding på den måten er jo det greit :-)

Skrevet

Er ikke så mye å tilrette legge igrunn, med den jobben jeg har... Det er igrunn enten eller.... Så jeg står igrunn litt mellom barken og veden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...