Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Hei:) Vurderer og kjøpe en blomsterbutikk inne i byen her jeg bor. Men der er også to andre blomsterbutikker (mester grønn og en "privat"), så jeg må ha noe som trekker kunder, og min første tanke var litt sånn hobby-ting (kanskje spesielt til scrapbook- litt sånn som ikke andre selger)... Hva tror dere om en kombi blomster/hobby butikk? Her er ingen hobby butikk, og jeg har mange ganger tenkt att d hadde vært greit å hatt her... Men hva syns dere evt. jeg burde ta inn? Noe spesielt dere syns er vanskelig å få tak i der dere bor? Vet det er mye som må bestilles på postordre, og det er jo enklere å kunne gå i en butikk å kjøpe;) Vi bor forresten i en liten by... ca. 6-7000 innbyggere...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Og om noen driver/eier butikk, så hadde det vært intr. å høre erfaringer Hvordan er det i etableringsfasen? Hvordan finansierte du butikken? A/S eller enmannsforetak...? Hvordan fikk du evt. investorer til å bli intr. i forretningsplanen? Og hvem har du som investor? Noen du kjenner(fam./venner) eller helt ukjente? Hehe... har litt mange spørsmål... Bare å fortelle alt dere vil.. .Jeg vet ingenting om butikkdrift og sånn, så... Er utdannet blomsterdekoratør, og dn store drømmen er egen blomsterbutikk, men pga manglende kunnskap om selve driften av butikken er jeg litt i tvil...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Jeg synes ikke kombinasjonen blomster/hobby butikk høres greit ut. Jeg sliter med kraftig allergi, og reagerer da på blomster. Har tidligere hatt erfaring med en butikk som var kombinert leke/hobby/blomster butikk, og p.g.a blomstene kunne jeg ikke gå i denne butikken, noe som jeg syntes var synd. Hva med å bare ha en hobbybutikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå