Verdens tøffeste mamma Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Jeg skal bestille billetter nå og får kun i seksjon F, G eller H.. det er langt bak, på rad 25.. Ser vi noe i det hele tatt da?? Hva med å ringe direkte til Dyreparken? Kan de ha mer oppdaterte plasser enn på billettservice.. Er nok en del som bestiller og ikke betaler..
Synn(d)e Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Vi har ikke vært der før, men skal nå i sommer. Jeg tror det kun er billettservice som selger billetter til showet, og der må man jo betale med en gang hvis ikke blir reservasjonen strøket...
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Vi var der i fjor og satt på rad 2 og i felt c tror je det var. Har de samme plassene i år også. Men det er jo amfi omtrent. Så tror du ser greit så langt oppe også. Men evt litt langt unna. Dyreparken selger også bill, men dem har det samme som bill. service å gå ut ifra. Men du kan jo ringe dyreparken og høre hvordan sitte plassene der er. Eller sjekke andre datoer osv. Om dere har mulighet til å dra på de forestillingene det evt er bedre plasser.
Lillesnuppis Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Vi ringte dyreparken og ordna billetter. Dette er vel og merke noen år siden. Vi henta billettene da vi kom til dyreparken, men måtte hente dem før kl 13.00 samme dag. Fikk på 4 rad satt på venstre siden av scenen. Vi så veldig bra :-) Men om det var a-b-c-d- seksjonen husker jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå