Gå til innhold

Hva syns dere om dette dobbelt- navnet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir ikke helt enige om navn om dagen, har straks termin.. Jeg liker Robin, mannen liker Mathias.. så har lurt litt på å bruke begge- altså Robin Mathias.

Hvordan klinger det i deres ører?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det var fint jeg:)

Skrevet

Jeg synes vel ikke at de passer helt sammen, stopper liksom opp. Problemet mitt er vel mer med navnet Robin å gjøre. Det kan jo være bare her, men navnet er vel regnet som harry.

Skrevet

harry? godt mulig det, her er det så og si ingen som heter det- kjenner bare et par tror jeg og de er rundt 15 år og på ingen måte harry.

Skrevet

Jeg synes det var fint:)

Første gangen jeg har hørt noen si at Robin er ett harry navn, er vell heller navn som Ronny, Geir, Knut, Harry og slike navn som regnes som harry:)

Skrevet

Her er navnet Robin på tur opp virker det som! :)

Jeg syns koblingen var helt grei, jeg. Jeg reagerer verken positivt eller negativt på det - og det er jo positivt! :)

Skrevet

oi, Robin på tur opp faktisk:) Hadde jo vært typisk om det ble på topp 10 listene til neste år da. Vi liker det nå uansett vi, men er altså veldig i tvil om det blir Robin, Mathias eller Robin Mathias.

Har jo smakt litt på dobbelt-navnet selv en stund nå og liker det i grunnen bedre å bedre, men er greit å høre hva dere andre hører når dere hører navnet.

Skrevet

Jeg liker det jeg også. Vi har en liten Robin Elias her vi ;) Aldri hørt noe negativt om det,bare masse positive tilbakemeldinger. :)

Skrevet

Robin Elias var jo veldig fint! Kjekt å høre andre Robin-kombinasjoner også. Får en liten feeling av hvordan andre oppfatter navnet vi tenker på.

Høres ut som det betyr all verdens hva andre mener- gjør ikke det altså, men er interessant å høre hva folk tenker når de hører navnet:)

Skrevet

:)

..møtte også en Robin Andreas i høst(,var vel ca et halvt år gamlere enn "min" Robin,som blir 2 nå i sommer) Har ikke helt bestemt meg hva jeg synes om "rytmen/klangen" i den sammen setningen, men stygt var det iallefall ikke hehe.. Synes din Robin-kombinasjon var fin jeg :)

(Problemet vårt er å finne navn til "bitte lille bror" i magen hehe. Jeg har ei datter fra før som heter Camilla, samboer har en sønn fra før som heter Alexander, og sammen har vi da Robin Elias. Oppdaget for et par uker siden at om vi setter sammen forbokstavene blir det "CARE" hehe, så er jo nesten så vi burde hatt ett navn som passer inn der ;) hehe)

Skrevet

Jeg likte ikke navnet.

Skrevet

Jeg likte heller ikke navnet. Er enig med en tidligere som sa Robin er harry. Mathias heter jo "alle". Når det er sagt så synes jeg navent ble for tungvint. Jeg er fan av korte navn da. Jenta mi har navn på to stavelser og vi vil gi det til babyen i magen også......men heldigvis er smaken som baken....

CURIOUS74, kanskje du skal finne et navn på W........

Skrevet

Jeg synes også at Robin er et harry navn! Vår generasjons Ronny, Johnny,Kurt o.s.v.

Mathias er kjempe fint:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...