Gå til innhold

legging, rutiner og intens varme

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om jeg skal begynne å legge min lille 5mnd gamle baby i ni tiden stedenfor klokka seks på kveldene.. hun får jo ikke sove i den varmen..

lar henne heller sove ute i skyggen i vogna frem til hun skal legge seg når det er kaldt nok på soverommet..

har lagt inn samme innlegg på småtroll, men ikke noe svar.

hvordan gjør dere det med de små når det er så varmt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syntes det hørtes lurt ut jeg. Hadde ordnet henne for kvelden og bare trillet vognen inn på soverommet når jeg selv gikk i seng.

Skrevet

litt stress når soverommet er i 2 etasje.. så da måtte jeg ha tatt henne opp av vogna, men da får hun hvertfall mer søvn.. det er jo det viktigste.. at hun får heller sove de timene hun ligger og vrir seg

Skrevet

enig med deg. Ta henne opp av vognen og legg henne i sengen. Bedre med mere søvn og "vanlig" leggerutine til rett klokkeslett.

Skrevet

Så heldig du er da, som har ei på fem mndr som legger seg kl seks =o)

Her lufter jeg godt på soverommet hele ettermddagen og mini legger seg kl sju. Da er det passe varmt og han sover kun i bodyen og med sommerdyne. Ikke noe problem her iallefall, men nå har jo gan soverom i kjelleren og, da. Blir kanskje litt kaldere der =o)

Skrevet

Kjøp heller en vifte og fortsett med samme rutiner som vanlig.

Kan fort bli at dere angrer dere senere hvis dere skaper rutine på så sene legge tider.

Bedre og fortsette med tidlig legging når barnet er vandt til det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...