Gjest Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 lurer på om jeg skal begynne å legge min lille 5mnd gamle baby i ni tiden stedenfor klokka seks på kveldene.. hun får jo ikke sove i den varmen.. lar henne heller sove ute i skyggen i vogna frem til hun skal legge seg når det er kaldt nok på soverommet.. har lagt inn samme innlegg på småtroll, men ikke noe svar. hvordan gjør dere det med de små når det er så varmt?
wirre;o) Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 syntes det hørtes lurt ut jeg. Hadde ordnet henne for kvelden og bare trillet vognen inn på soverommet når jeg selv gikk i seng.
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 litt stress når soverommet er i 2 etasje.. så da måtte jeg ha tatt henne opp av vogna, men da får hun hvertfall mer søvn.. det er jo det viktigste.. at hun får heller sove de timene hun ligger og vrir seg
wirre;o) Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 enig med deg. Ta henne opp av vognen og legg henne i sengen. Bedre med mere søvn og "vanlig" leggerutine til rett klokkeslett.
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 Så heldig du er da, som har ei på fem mndr som legger seg kl seks =o) Her lufter jeg godt på soverommet hele ettermddagen og mini legger seg kl sju. Da er det passe varmt og han sover kun i bodyen og med sommerdyne. Ikke noe problem her iallefall, men nå har jo gan soverom i kjelleren og, da. Blir kanskje litt kaldere der =o)
Babyfacepsycho Skrevet 31. mai 2009 #7 Skrevet 31. mai 2009 Kjøp heller en vifte og fortsett med samme rutiner som vanlig. Kan fort bli at dere angrer dere senere hvis dere skaper rutine på så sene legge tider. Bedre og fortsette med tidlig legging når barnet er vandt til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå