mammae:-) Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Startet på cerazette p-piller på mandag og fikk i går litt småblødning, og i dag også. Flere som har opplevd det? Lurer på om det er blødninger som bivirkning el mensen ( fikk ikke mensen før etter 1 år med dei 2 andre barna så...), orker ikke gå på det pillene om jeg skal ha småblødninger hele tiden. Hva vil evt skje om jeg slutter?-kommer mensen da?
BigHorns Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Etter å hatt mensen i hele 6 UKER på cerazette, gav jeg opp. Bare ein ting å si om di; Evig blodkjør!!
winneboo Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Hadde litt småblødninger de første 3 mnd. Nå har jeg gått på de i ca 3 år og har sjeldent mensen. Kanskje hver 3-4 mnd.
kulepenn Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 er cerazette sikre? slik som vanlige ppiller? noen som vet?
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 Jeg er VELDIG fruktbar... Og jeg kan bare si en ting! Cerazette <3 Jeg småblødde en del de 2 første mnd. Og etter det har jeg ALDRI hatt mensen, og jeg har brukt dem i 5 år! Med opphold da vi skulle har barn igjen =) Cerazette er like trygg som ppillen, men d er viktigere å ta den tidsnok hver dag. Tar den hver dag da jeg pusser tenna jeg =)
HTC Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Jeg småblødde jevnt i ca 3 mnd etter jeg startet på de, hadde tenkt å gi opp da, men holdt ut etter anbefaling fra legen. Etter 3 mnd stoppet jeg å blø og har ikke blødd på 2.5 år. Hold ut, de er bare SÅ verd det, men du må holde ut en 2-3 mnd med blødninger før kroppen stabiliserer seg.
Lene~mor til tre Skrevet 1. juni 2009 #8 Skrevet 1. juni 2009 Jeg startet med cerazette i september 2008, fikk mensen 1 gang hver måndte de 3 første månedene. så mistet jeg mensen i 2 mnd, men etter det fikk jeg mensen 2 ganger på 1 mnd. Så mistet jeg mensen i 2 mnd igjen og etter det har jeg hatt mensen 2 ganger per mnd nå i 3 1/2 mnd :S. Så nå er jeg dritt lei over å ha mensen hver 14 dag Vurderer å slutte og ta dem hver dag nå... huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå