Gå til innhold

Helt paranoid? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med en fyr og han er så snill, fin på alle måter, vi bor langt fra hverandre men besøker hverandre minst en gang i måneden, og skal reise masse sammen nå til sommeren, og det går veldig fint.. Han sender søte meldinger hele tiden og vi holder bra kontakt, det går utrolig bra men jeg klarer ikke å "slappe av".. Jeg er så redd for at noe skal gå gale, for jeg er jo blitt forelsket i ham.. Så jeg har blitt såret skikkelig av eksen, og har litt vanskelig for å stole på andre. F.eks svarer han meg sent en natt eller ikke før på morgen, blir jeg utrolig mistenksom, er han med en annen dame osv? Jeg holder det for meg selv, men jeg hater å ha sånne tanker som rett og slett er bare ødeleggende.

Jeg er heller ikke vant til avstandsforhold, og henger meg kanskje litt mye opp i hvor mye kontakt vi bør ha, blir helt paranoid om han ikke svarer fort nok på mld osv..

Hva gjør jeg for å bli kvitt disse tankene, det virker jo nesten som uansett hvor fine ting han sier til meg og gjør for at jeg skal stole på ham 100% klarer jeg ikke å bli kvitt den paranoide siden av meg? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja litt paranoid..:/

Skrevet

jeg skjønner veldig godt hva du mener!!! da det ble slutt mellom x-en min og meg og jeg skulle date en annen, reagerte jeg akkurat på samme måte som deg! jeg hadde kjent han jeg datet siden jeg var 14, og jeg har alltid hatt et godt øye til han;) og han til meg har han fortalt. var ikke kjempestor avstand mellom oss, ca 10 mil, men det gjorde det til at vi bare så hverandre i helgene... han sendte meg kjempefine mld, ringrte flere ganger om dagen osv...

men jeg var alltid usikker på hva han ville. jeg viste veeeldig godt hva jeg ville, men ville han det samme som meg????? det ble noen lange, tankefulle netter det halvåret....

men nå har vi bodd sammen i 3.5 år, er forlovet og venter ei jente i aug;) så ingenting er umulig!!! :)

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...