Venter på lilletulla Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Heisann! Søker noen som har gode svar eller noen som har noen beroligende ord! Vi har slitt lenge med å bli gravide etter en sen ma og en tidlig sa... Fått vite at jeg har unormalt mye cyster på eggstokkene, som kan gjøre det vanskelig å bli gravid med naturmetoden. Fredag tok jeg en test ( 1 dag før ikm) og den var svakt positiv. Denne ble tatt på ettermiddagen...tok en igjen på lørdag (morgenurin) og det var fremdeles to streker, men fremdeles svakt... Har hatt utflod med farge siden 4 dager før ikm.. lys rosa... litt brun aktig. Ikke mye, men litt hver dag. ER selvfølgelig engstelig og redd for at dette skal ende i en sa... og lurer på om det er vanlig å spotte litt i starten. D ajeg gikk til uke 13, spottet jeg ingenting... men endte likevel i en MA... Er MYE trett, har høy puls for ingen ting, lett såre bryster, og mye ryggvondt. Er jo selvfølgelig redd for at også ryggvondten er et dårlig tegn.. Hjelp...
Alltid Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Hei på deg! Skjønner godt du er engstelig, det blir vi alle innimellom. Jeg tror at den lyse rosa eller brune utfloden din er rester som "ligger oppi der" og som kroppen nå kvitter seg med fordi du er gravid. Dette er helt normalt og mange som opplever. Det er også vanlig at en har litt ekstra utflod, jeg måtte faktisk bruke truseinnlegg hele mitt forrige svangerskap pga utfloden. Også har du jo masse gravid symptomer, kjempefint! Ryggvondt er ett godt tegn, det òg. Senk skuldrene og slapp av, jeg tror dette går fint!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå