Gå til innhold

Hva slags stol har dere til 1-åringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en babybjørn vippestol som nå ikke funker å bruke lenger (hun setter seg opp, og snur seg halvveis), men den har jo holdt leeeenge!

Storesøster på 3 har en "mini lenestol", men den typen er for "voksen" for 1-åringen, hun trenger noe jeg kan sette henne OPPI mer enn PÅ.

Hva har dere? Tenker på i stua, ikke spisestol. Til det har vi tripptrapp ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne har vi til eldtstemann og kommer nok snart til å kjøpe en til veslejenta også:

http://skeidar.no/search?q=rasta

Men regner ikke helt med at det var en slik du tenkte på......

Skrevet

Vi har en kul sakko fra Cocoon Couture til hun på 3, og hn på 5 mnd skal også få seg slik snart. Ingen av de er 1 år som du ser, men jeg svarte læll ;)

Skrevet

Jenta vår fikk type "stress-less" når hun var 1 år. Egentlig var det storesøster på 3,5 som fikk, men det ble så mye krangling om den at vi kjøpte en til. Hun har elsket denne stolen fra dag en og bruker den hver dag. Klatrer opp, klatrer ned og opp igjen. Hun kan stå i den uten at den velter slik som mange andre lenestoltyper gjør.

Som du skjønner så er jeg ikke spesielt hysterisk angående litt knall og fall, men hun har heller aldri falt ut og slått seg. På den andre siden så har vi heller aldri kommet på å gi henne en slik stol om vi ikke hadde hatt storesøster i hus som viser vei i det meste.

Hva med en liten saccosekk eller noe slik?

Skrevet

Takk for svar. Jeg er heller ikke hysterisk med tanke på knall og fall, men saken er den at hun er ikke så fysisk av seg. Krabber ikke (bare rotererer rundt på gulvet, kommers seg opp i krabbestilling men that's it), reiser seg ikke, står og går heller ikke verken med oss eller rundt ting. Så hun kommer ikke til å komme seg ut og inn av stolen for egen hjelp, og da blir en sånn liten "lenestol" helt feil - akkurat nå. Men jeg er neimen ikke sikker på hva man skal ha i stedet!?

Skrevet

tripp trapp, stokke.

lillesøster får samme!

geniale stoler!

Skrevet

var litt kjapp med å svare, så at du lurte på noe helt annet :P

vi har ingen egen "stue" stol til vår gutt, han sitter i sofaen den lille tiden han kan sitte rolig. hehe.

men vet mange har kjøpt en slik liten stol fra ikea osv, skeidar har jo skinnstoler til små :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...