-MtG- Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Har sett 1. episode av "De unge mødre", Danmark. Der var det en jente som hadde fått fødselsdebresjon og babyen hadde flyttet til pappan sin fordi hun ikke klarte å ha han. Og etterhvert så skriver hun fra seg foreldreretten og har gitt fra seg barnet sitt helt. *snufs* http://kanal4.dk/deungemoedre/
-MtG- Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 31. mai 2009 Det var nok ikke første episode da, men første jeg har sett.
It's all about me Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Tuuuuuusen takk for linken, den har jeg letet etter. Nå blir det masse unge mødre på meg når mannen er bortreist framover.
-MtG- Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2009 Jo, bare hyggelig du:) Men teit at man må betale for å se da? Eller kanskje de ligger på itunes sånn som de norske?
It's all about me Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 Nei, må man betale for å se der? Lagret bare linken uten å se skikkelig jeg, så så gratis ut atte. Grrrr, jeg gidder da ikke betale for slikt. Har sett etter på itunes, der ligger ikke den danske versjonen dessverre.
-MtG- Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2009 Den ene episoden som lå ute på "forsiden" var gratis ihvertfall. Det var den jeg så på. Men det så ut som man måtte betale for de andre?
It's all about me Skrevet 31. mai 2009 #8 Skrevet 31. mai 2009 Har titta litt mer nå og det stemmer at det kun er den første episoden som er gratis. Æsj også (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå