Gå til innhold

I et forhold = mer verdt ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nylig samlivsbrudd har fått meg til å tenke på livet på en annen måte en før.

 

I begynnelsen så var jeg knust, syntes det var flaut å vise meg ute, treffe bekjente eller hente barna i barnehagen. Følte meg så totalt mislykket.

 

Nå har jeg prøvd å bygge psyken opp og tenkt over hvorfor man føler seg mindre verdt når man er singel. Hvorfor var jeg avhengig av en mann for å føle meg trygg. For å føle som om jeg var verdt noe.

 

Nå begynner livet å bli bedre, jeg fokuserer på å fylle hverdagene jeg liker å gjøre. Fått tid til å reflektere over situasjonen og har innsett noe:

Jeg er verdt noe, jeg trenger ingen til å føle meg lykkelig, jeg klarer ting på egenhånd.

 

Og at det er bedre å være alene og ha det bra en å være i et dårlig forhold og stadig være på en emosjonell berg og dalbane.

 

Lyset i enden av tunnelen er her :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott !!!

Jeg skjønner akkurat hvordan du føler det!!

 

Jeg er selv singel og alenemamma, men det er jeg faktisk glad for, tross alt !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...