Gå til innhold

Sovestilling med bekkensmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best for bekkenet?

Strak ut på ryggen m/u pute noe sted? På siden med pute mellom beina? Noen med erfaring?

Har så lite lyst å bruke prøv-og-feil-metoden, siden jeg kan ende opp med vondere bekken... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies i alle fall at om man ligger på sida burde vi sove med pute mellom beina. Problemet mitt er at jeg er så urolig når jeg sover så jeg ender opp i alle slags rare stilinger. Våkner ofte opp på ryggen og våkner av en kynner eller noe med knall hard mage. Vet ikke om det å sove på ryggen er spesielt bra? Jeg sover egentlig best på magen, men det begrenser seg jo litt for tida, selv om det går sånn noenlunde med en pute her, og en dyne der osv.

Skrevet

off, lurer jeg også på. fått det skikkelig denne gangen;( jeg må ligge på siden når jeg såver har 2 dyner, den ene mellom bena og under magen den andre over meg, men jeg synes alle stillinger er vonde, skal jeg snu meg om natten så brekker og knaser det noen sykt framme i skam beinet, er så vondt at jeg bara vil gråte, har prøvd å ligge på ryggen også, men det er like vondt. var på do her om natten, etter å ha tisset i 2 sek, brukte jeg 45 min for å komme meg av toalettet. vet ikke om jeg orker 9 uker til;(

Skrevet

Kjenner den der! Har slitt med dette bekkenet siden uke 13 og er nå i uke 38+5... Jeg kan ikke ligge med noe mellom bena for det blir for varmt og bare pes når jeg snur meg, urokråke som jeg er... Så jeg ligger halvveis på magen halvveis på siden med det øverste benet bøyd, på en måte... En helt grei stilling... MEn det er helvetes vondt når jeg snur meg, og det er ofte... Klarer knapt å komme meg på do! Så jeg er helt på felgen nå pga alt for lite søvn... Nå vil jeg bare ha babyen uuuuuuuut!

Skrevet

Jeg får vel bare prøve meg litt fram da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...