hostreng Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Hei! Vi er bedt på fest med tema TV og FILM. Filk skal kle seg ut som Simpsons, Gladiatorer, Kill Bill, Flintstones etc Kan noen komme på et kult TV/FILM par som jeg og min kjære kan være?
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Frankenstein og brud? Hopsidaysi og hinkelpinkel? Romeo og Juliet? Will & Grace? Øh, var kanskje ikke de beste, men det dyttet tråden din.
petite fleur Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 JR Ewing og Sue Ellen Krystle og Blake Mia Wallace og Vincent Vega fra Pulp fiction(det hadde jeg valgt!)
stjertløvetann Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Min kjære sier Luke Skywalker og Princess Leia.. etterfulgt av "nei, jeg vetta faen.." hehe
wirre;o) Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 har Monroe'a og han der James Dean-fyren spilt i samme film, tro?
Tommage♀♂ Skrevet 31. mai 2009 #6 Skrevet 31. mai 2009 Love Boat! http://timstvshowcase.com/loveboat.html Se nesten halveis nede på siden der, kapteinen og hun krølltoppen. Hadde absolutt gått for de, haha!
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 31. mai 2009 #7 Skrevet 31. mai 2009 Jeg hadde gått for et par i en kjent film som: Ringenes Herre Harry Potter Star Wars Pirates of the Carebean (herregud, hvordan staves d?) Grease Dirty Dancing Her er det jo masse muligheter da! Artig tema
frk Nilsen Skrevet 31. mai 2009 #8 Skrevet 31. mai 2009 Derrek og Harry Klein Kelly og Dylan Sykkelpoliti Astrid Anker Hansen og Blom Kaptein Kirk og Jean Luuk Picard David Hasselhoff og Pamela fra Baywatch
stjertløvetann Skrevet 31. mai 2009 #9 Skrevet 31. mai 2009 Hahaha!! Astrid Anker Hansen og Blom, ikke dårlig frk Nilsen!! Hvorfor ikke Linn Fylke og Donald når vi først er inne på obskure Cæsar-par? (Jepp, er noen år siden jeg så på ja..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå