NickNoLte Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Det går så sinnsykt tregt på facebook..... tar 100 år for å få lastet opp siden din... alle andre nettsider åpnes i normal fart, er det sånn hos dere og?
Mamma med to søte små Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Jepp er sånn her også, var litt sånn i går kveld også..
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Jepp, har vært treigt her de 3 siste dagene. I dag komme jeg ikke innpå i det hele tatt...
Sol Skippertaksdronning Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Ja, har vært sånn her noen dager og. Mange av de jeg har snakka med rundt omkring har hatrt problemer med facebook. Men ingen vet hvorfor da:)
velsignet med to Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 Her også, men bare på ettermiddag/kveld. På formiddagen har jeg ingen problemer der, men jo senere det blir på dagen, jo treigere går det.
simba>>>3gutter Skrevet 31. mai 2009 #6 Skrevet 31. mai 2009 Gjett om har gitt opp flere ganger i kveld!
Ulldott Skrevet 31. mai 2009 #7 Skrevet 31. mai 2009 Min går også veeeeldig treigt. På fredag åpnet jeg en link der som het "my home film" eller no i den duren og plutselig var pcen full av virus. Så vær forsiktig med hva dere åpner der inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå