NickNoLte Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Det går så sinnsykt tregt på facebook..... tar 100 år for å få lastet opp siden din... alle andre nettsider åpnes i normal fart, er det sånn hos dere og?
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 JA! Hva er det for noe tull???
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Ja er slik her også. Var også slik igår.. Skikkelig irriterende og kjedeligt!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Må vi betale for fb fra imorgen? Noen som vet noe mer om den saken?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 Har ikke hørt noe mer om det jeg iallefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå