Gå til innhold

Kan noen gi meg tips i forhold til dagsovingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er en DRØM å legge om kvelden. Han legges og sovner av seg selv i løpet av 15 min eller så - helt uten en lyd. Smiler hver gang jeg legger han og er bare sååå søt atte:)

MEN så når det kommer til dagsovingen er det verre... Han sover 3-4 lurer fra vi står opp til det er natta. Har en vogn på verandaen som fungerte som f... før, men den siste uka er det bare styr hver gang vi skal legge han... Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er forresten 4,5 mnd gammel!

Skrevet

Færre dupper?

Begge mine har aldri hatt mer ann to faste dupper om dagen.

En som begynner rundt 9 og en som begynner 13 - 14 tiden.

Skrevet

Tviler på at det vil fungere... Han blir overtrøtt og enda verre etter 1,5 timer. *grøss* For et par uker siden ville han legge seg helt fint til hver dupp. Men takk for svar:)

Skrevet

kanskje det er for varmt for han? jeg måtte legge lillen inne i vogna idag, isteden for ute som han pleier, der var det alt for varmt nå.

Skrevet

Vi hadde en periode hvor vi sleit med å få han til å sove på dagen. Da måtte vi lage skikkelige rutiner, gå etter klokka. Etter 2 timer våken var det ut i vogna og trille til han sovna. Sånn gikk dagen til han skulle legge seg for natten. Etter 1 uke var rutinene gode og han sovnet av seg selv i vogna uten å trille.

Skrevet

Smula: Hadde dere andre ting dere gjorde for å markere at "nå er det sove-tid" som en del av rutinene?

Skrevet

For varmt? Hehe... Ikke alle bor i sør vettu. Her er det drittvær! Har vært ute på to trilleturer i regnværet i dag:) Alt for å slippe å stå på verandaen å¨rugge på vogna i tre kvart - for det er sååå kjedelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...