Gå til innhold

Er det galt av meg? Ang. eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min eks har sms-kontakt daglig i ukedagene. Innimellom ringer vi hverandre også. Han fikk baby for litt over 2 mnd siden, jeg fikk for over 1 år siden med hver våre partnere. Vi føler vel begge to at vi ikke er ferdige med hverandre, men er inneforstått med at vi ikke kan gjøre noe med det nå. Allikevel setter vi begge pris på denne kontakten, det gir litt ekstra liv i en ellers grå hverdag.

Han og jeg er veldig like, så det er godt å snakke med noen som forstår hva du mener uten å forklare noe særlig.

Og jeg skal innrømme såpass at om jeg hadde blitt alene, så hadde jeg nok prøvd meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars samboeren/mannen din.

Stakkars babyen din.

Stakkars deg som ikke forstår at dette er galt.

Skrevet

Stakkars dama hans.

Stakkars babyen deres.

Skrevet

Så lenge dere ikke holder på å flørter med hverandre, så ser jeg ikke det gale i det. Har dere barn sammen fra før?

Man kan jo faktisk være god venn med eksen sin. Har flere venner som er kjempegode venner med eksene og har glede av det.

Men jeg synes ikke du skal prøve deg om det blir slutt for din del. Da må da vente til det blir slutt mellom han og dama hans også.

Skrevet

Dersom det er sånn at du skjuler denne kontakten for din nåværende kjæreste,så er det galt av deg ja...for da er det vel en GRUNN til at du skjuler det?

Men hvis det er sånn at dere er åpne om det er det jo noe annet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...