Gå til innhold

så trøtt så trøtt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. er 11 uker nå, og er så fryktelig trøtt og sliten HELE tiden. Jeg kan sovne omentrent hvor som helst, sover jeg ikke blir jeg kvalm. Når jeg har sovet er jeg kvalm ganske lenge etterpå før det gir seg. Jeg er sliten hele tiden... kroppen føles helt vissen og utslitt. Føles innimellom som et ork å bare trekke pusten...ahhh... jobber 100 % og syns det har gått greit. Har bare ikke så mye å gi mine små når jeg kommer hjem fra jobb da. Men dette MÅ da gi seg snart... har ikke brukt noen egenmeldinger enda, men sitter å lurer på om jeg skal ta meg den friheten imorgen... innimellom har jeg også sterke magesmerter, menssmerter, men ingen blødninger.... blir litt bekymret... skal til jordmor om ett par uker, og håper å få høre fosterlyden så jeg kan slutte å bekymre meg ihvertfall... tvitvi.. flere som er fullstendig gåen og utslitt? isåfall, hvordan får dere dagene til å gå opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket jernlagerene dine i det siste? Man kan visst bli veldig sliten av for lite jern:) Hvis du har veldig sterke magesmerter, så kan det være en idè å få en ekstra kontroll? Ofte like greit å få sjekket opp i steden for å gå å bekymre seg. To uker er ganske lenge om du er stresset.

Skrevet

var på første svangerskapskontroll for noen uker siden, og fikk brev om at alle blodprøvene var normale... ja,kanskje jeg skal ringe legen på tirsdag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...