Gå til innhold

Dere som har gått på overtid....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har alle fått store unger...?

Er 1 uke over, og er redd for en kjempe baby.. Vokser de mye på overtid ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3000 gram 10 og 14 dager på overtid.

Skrevet

6 dgr over, 51cm og 3600gram

Skrevet

3990g/50cm 4 dager på overtid med førstemann. 4500g/53cm 16 dager på overtid med andremann.

Be om å få en ultralyd for å sjekke hvor stort barnet er - det fikk jeg med nummer to. Latterlig at sykehuset lar oss gå så sinnsykt lenge. Vil påstå at begge var ferdige og vel så det til termindatoen...

Skrevet

14 dager over min mens-termin, 4 dager over ul termin. 4330 g. 53 cm. lang. Men det sies jo at det er hodet som er vondt å få ut, resten "sklir" bare ut på neste rie. Er vist ikke så mye værre å føde en på over 4 kg. enn en på 2,5 kg.

Lykke til, går helt sikkert kjempefint! :)

Skrevet

Jenta mi kom 6 dager over termin, hun var 2900 og 48 cm. Gutten min kom 8 dager før tiden, han var 3295 og 50 cm.

Skrevet

14 dager over og 3692g.. Hun jeg fikk 5 dager før var 3918g..

Skrevet

15 dager over termin og han var 51 cm og 3650 gr.

Tror ikke du skal bekymre seg, selv om det virker som om du bærer på verdens største vannmelon :0)

Skrevet

Jeg gikk 14 dager over termin med nr 2 og han var 5,3 kg, 1 mnd før termin hadde jeg en vekstavvik på 31%, på termindagen hadde jeg en v.avvik på 28%...

med nr 3 gikk jeg 9 dager over termin og fikk en på 4 kg..

Skrevet

med nr 2 var ikke hodet det verste, det var skuldrene, det er det som er ille, gutten min satt bom fast og jeg og alle de 6 andre på rommet sleit med å få han ut..

Skrevet

Gutt nr 1 kom 4 dager etter Ul terminen ( 17 dager etter mens termin). Han vat 3200 g og 48 lang.

Gutt nr 3 kom 4 dager over UL terminen. Han var da 4 kg og 53 cm lang.

Skrevet

16 dager over ul termin og fikk ei flott jente på 3620 :)

Husk at de ikke legger så mye på seg på slutten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...