♥ DAME Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Vesle Olivia flasser spes mye på fotblad og hendene (også mellom fingrene) Hun flasser også på mage og lår, men der er litt mindre. Jeg smører henne med olje, men det er jo ikke hjelp i Er dette noe som går over av seg selv??
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Dette er helt vanlig når de er 1-3 uker gamle, vet faktisk ikke om noen som ikke flasser litt på den alderen, men hvor mye varierer jo da. Vår eldste flasse masse over hele kroppen, mens minste nesten ikke flasset annet enn litt under føttene. Bare fortsett å stelle henne som vanlig du, om en ukes tid er hun antagelig ferdig med å flasse :-)
♥ DAME Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2009 Tusen takk for svar Så godt å kunne spørre erfarne mammaer her inne ))
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Bare fint å kunne dele litt av erfaringen også :-) Ellers så kan jeg anbefale Småtroll 0-1 år på Dinbaby.com, der er det gjevnt over en fin tone og mange med små babyer som har alt friskt i minne :-) Du må scrolle litt nedpå siden for å finne Småtroll 0-1 år, det ligger alfabetisk der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå