Gå til innhold

Andre som har spedbarn som flasser veldig mye?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesle Olivia flasser spes mye på fotblad og hendene (også mellom fingrene) Hun flasser også på mage og lår, men der er litt mindre.

Jeg smører henne med olje, men det er jo ikke hjelp i :(

 

Er dette noe som går over av seg selv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er helt vanlig når de er 1-3 uker gamle, vet faktisk ikke om noen som ikke flasser litt på den alderen, men hvor mye varierer jo da. Vår eldste flasse masse over hele kroppen, mens minste nesten ikke flasset annet enn litt under føttene.

 

Bare fortsett å stelle henne som vanlig du, om en ukes tid er hun antagelig ferdig med å flasse :-)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

 

Så godt å kunne spørre erfarne mammaer her inne ;)))

Skrevet

Bare fint å kunne dele litt av erfaringen også :-)

 

Ellers så kan jeg anbefale Småtroll 0-1 år på Dinbaby.com, der er det gjevnt over en fin tone og mange med små babyer som har alt friskt i minne :-) Du må scrolle litt nedpå siden for å finne Småtroll 0-1 år, det ligger alfabetisk der inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...