Gå til innhold

Bollemager i sola :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da har sommeren kommet jenter. Jeg går litt ut og inn fra å ligge godt bakoverlent i solen på verandaen til inn å kjøle meg ned. Deilig men utrolig svett også hehe. Tror vi må kjøpe et sånn basseng de selger på lekebutikker :D

Men skal vi gå rundt brune på forsiden og hvite på baksiden i sommer eller har noen noe tips for å ligge på magen i solen, i en stor badering eller noe? hehe.. tips ønskes jenter :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar putene til hagemøblene og legger på terassegulvet med et håndkle over, og så legger jeg meg på siden/magen med ryggen mot solen (ene benet trukket godt opp). Etter en stund snur jeg meg slik at motsatt side kommer opp, fortsatt ryggen mot solen. Går helt fint for min del en stund i hvertfall :-)

Skrevet

Gjorde det samme selv idag, lå på siden på solsengen sånn at solen kunne komme til på baksiden også. Ikke kjekt å bare være brun på forsiden! he he

Men er litt redd for at han kan bli litt kokt inni der.. Han kan jo ikke akkurat stikke av når det blir for varmt? Har et håndkle liggende over magen innimellom, vet ikke om det hjelper..

Skrevet

jeg fikser ikke å være i sola jeg.... det er teit det!

Skrevet

Så lenge du selv ikke føler deg overopphetet går det fint, men det er mye mer viktig for oss enn ikke-gravide å gå hyppig inn for å kjøle oss ned litt og drikke masse vann. Med en gang du selv føler det blir ubehagelig varmt, bør du kjøle deg ned litt, så har nok babyen din det kjempefint selv om det er sol på magen innimellom :-)

Skrevet

synes det er deilig å steike seg i sola.. Kjennes godt når det er så varmt at svetten drypper av meg! :-)

Men flink til å helle innpå med vann da..

Skrevet

Husk nå bare at man lettere får pigment flekker når man er gravid, dette er mørke flekker som kan dukke opp hvor som helst og som IKKE går bort.. Kan blekes over tid men vil aldri gå bort.. Jeg har allerede masse føflekker og holdt meg borte fra sola når jeg var gravid ettersom jeg ikke ville ha flere flekker i tillegg til føflekkene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...