Evat Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Oppdaget til min forbauselse at nr. 3 er på vei, bare etter 2 pp. Nr. 1 kom etter 4 pp, nr. 2 etter 9 pp!! Er litt overveldet. Prøvde først Quick response på IKM, men den var negativ, eller en svak skyggestrek. Testet med CB digital i dag, det var ikke tvil lenger da.
Anur Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Gratulerer så mye!!! Jeg fant ut i dag at vi er gravide for første gang etter 17 pp:)) Testet også med clearblue digial for å være sikker, var utrolig å se at det lyste gravid mot meg!) Lykke til med 1.trimester:)
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 ?? Hva er pp?? Jeg er spontan og sjokkert gravid med nummer 5!! Gratulerer da dere!
Evat Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2009 Gratulerer!!! PP = prøveperiode. Jeg venter nr. 3 i starten av februar!! 4. feb foreløpig termin!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå