Gå til innhold

Hva synes dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 7. Min eks kommer fra Spania, så snuppa mi har vært der med han siden august. (et meget stort savn)

Vi har en forholdsvis liten leilighet (65 kvm) med to soverom.

Vi har to små barn (tvillinger)

Så min nåværende mann mener at vi ikke lenger har plass til å ha min datter boende her. Det holder med at vi har henne annenhver lørdag,

kun fra formiddagen til kvelden, ingen overnatting.

Dette mener han, pga liten plass, og at faren hennes kan ha henne!

Er hakket før jeg tar ut skilsmisse.

Hvordan går det ann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer mer på hvordan det går an at jenta de har vært i Spania siden august. Har du ikke sett henne i det hele tatt? Eller har du henne i helger?

Om du tar ut skillsmisse, skal mannen ha tvillingene? Slik at du kan finne en ny mann igjen og lage unger med han også?

Skrevet

Du får bare kort foraklere ham at du ikke kan velge mellom ungene dine, og at det ikke er noe å diskutere. Om han synes det blir trangt får han finne seg et annet sted å bo.

Skrevet

Jeg mener dere må se på hva som er best for ungene (alle 3) med minimalt hensyn på hva du, din eks eller din mann ønsker. 65m2 og 2 soverom er lite med 3 barn.

Hvordan ordner dere det egentlig i praksis. Går hun ikke på skolen og er det i Norge eller i Spania? Hvordan er din plan fremover? Ha ønsker din eks og hva ønsker din datter?

For hva vi vet kan det hende din mann har rettog at en slik besøksordning vil være det beste.

Skrevet

Dette høres jo helt merkelig ut. Har du ikke sett henne en eneste gang siden august? Noe så kaldt. Men din nye mann høres jo like kald ut som deg, så dere passer nok godt sammen.

Skrevet

Hvorfor ligner denne tråden på stedatter-tråden?

Skrevet

Min første tanke er: hva er du for slags mor som har hatt ungen boende i utlandet i 1 år?

Og så, dette med mannen din.. Han er jo vrengt i skallen, alle vet jo at om man må velge mellom mann og barn så velger man ungene. Hadde skilt meg på flekken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...