Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Selv om det er første pinsedag og sånn mener jeg..? Eller er det noen som bryr seg??
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Kan ikke tenke meg at det er serlig mange som bryr seg, nei. Det er vel omtrent 90% av befolkningen som ikke vet hvorfor vi feirer pinse.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 kjør på! På lillestrøm skulle det av en eller annen grunn være søndagsåpne butikker idag tilogmed!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Hehe, mannen min har allerede klippet gresset han... De av naboene som ikke er på hytta eller ute i båten driver selv ute i hagen kan jeg både se og høre. Klesvask på snorene og kantklippere som durer i området rundt her ihvertfall. Kan aldri tro noen bryr seg.
It's all about me Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 Mannen står og høytrykkspyler huset akkurat nå, så jeg ser iallfall ikke noe iveien med litt forefallent hagearbeid )
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #6 Skrevet 31. mai 2009 Puh! Godt å høre hehe.. Var så stille i nabolaget her imorges at jeg begynte å lure Men nå er det flere ute, og mannen vasker terrassen og jeg luker litt. Er så deilig å være ute i finværet! God sommer HI
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #7 Skrevet 31. mai 2009 Dere kan pusle på, men maskiner bør dere holde dere borte fra. Vi er heldige her jeg bor. Har ikke hørt en eneste maskin i dag. Og det skulle vel bare mangle. Men litt småpusling uten lyd går greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå