Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og blir borte i 2 uker :( off.. kjenner jeg kommer til å savne han masse masse..

tenker på dere som har menn som jobber i flere uker om gangen..

men Ida og jeg skal ikke sitte hjemme og sture av den grunn :) vi skal til mormor og kose oss :) det blir bra.. oldemor og oldefar bor rett nedi veien. så da kan vi treffe de mye..

skal deres samboere reise vekk noe i sommer? eller skal dere kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På overskrifta trodde jeg han dro for godt, men sånn var det jo heldigvis ikke :-) Jeg liker også å ha min kjære i nærheten, så jeg hadde ikke likt om han jobbet off shore f.eks. Til sommeren skal småen og jeg på 2 korte turer uten pappaen, han skal være hjemme og bygge leilighet i kjelleren. Først 3 dager i oslo, så 3 dager i Trondheim, det er nok for meg :-)

Skrevet

Min samboer pendler til en annen by og er stort sett vekke 2-3 uker i slengen hele tiden. Jeg er vant til å være alene, og har det vel "verre" om han er hjemme en lengre periode. Jeg har mulighet til å reise og være hos han, men trives ikke så godt i leligheten han disponerer, så derfor er jeg ikke der så ofte som jeg sikkert burde.

Jeg har vært mye på farten siden gutten vår ble født, og er ofte hos mine foreldre på besøk, der er jeg gjerne 14 dager i slengen.

Skrevet

Min kjære reiste forrige tirsdag og blir borte i 4 uker.

Jobber på sjøen og er 4 uker på og 4 uker hjemme.

Det er viktig å legge planer for den perioden de er borte:-)

Det er jo også godt med litt "alenetid" iblandt;-)

Skrevet

det blir nok litt godt med tid alene ja.. får samlet tankene litt om hva en har :) det er alltid godt..

så vet jeg at han koser seg glugg ihjel og gjør akkurat det han liker best (etter oss da selvfølgelig :P hehe)

han skulle jo bare være vekke i 9 dager på fisketur langt oppi gokk, men etter jeg har sett uttalige fiskefilmer a la lars monsen så kom jeg frem til at det var for lite med 9 dager.. så jeg fåreslo 14 dager heller..

nå gjelder det jo bare å få den lille til å klare å sove i varmen.. greit med laptop.. så kan jeg passe på at hun har sutt mens jeg sitter her hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...